Friday, August 5, 2016

VIDEO SEX YB TERSEBAR DI KL

Gua mahu ucapkan terima kasih kepada pembaca blog ini. Baru dua hari sudah berjaya tarik 700 hits. Semalam gua sibuk tatak masa mahu update blog ini. Gua mahu minta maaf.

Lu mahu dengar cerita ke. Sekarang sudah heboh di KL ada satu video sex seorang YB di sebuah negeri tersebar di Kuala Lumpur. Gua belum terima video itu tetapi sudah ramai orang cakap tentang video tersebut.

Hebat video itu yang melibatkan seorang YB dengan bini orang. Gua tatak mahu
 komen selagi belum tengok video itu. YB itu seorang tokoh politik yang hebat suka menangis bila berucap. Nanti bila orang minta YB ini sahkan video ini, dia pasti menangis pulak kerana dia memang seorang pelakon terbaik.

Gua mahu cari video itu sampai dapat baru mahu komen. Sabar ya.

No comments:

Post a Comment